سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آسیب های اجتماعی

باید و نبایدهای آسیب های اجتماعی با حضور فرمانده انتظامی شهرستان بافق، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، پیش از ظهر روز گذشته، سرهنگ طولابی نژاد در جمع طلاب خواهر بافقی، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر روبرو بودن با یک شبیخون فرهنگی، گفت: ثمره کم کاری در این زمینه به شدت بر جامعه اثر گذاشته و ما پیچ تاریخی را داریم؛ در گذشته بحث اقتصادی را به برجام گره زدیم و ثمره برجام، عملاً هیچ بود .

وی افزود: مردم امروزه از نظر اقتصادی در فشار مالی قرار دارند و مردمی که شرایط جنگ را مستقیم درک نکرده اند، شرایط کنونی برایشان واقعا سخت است و از طرفی دشمن نیز با جنگ نرم در این زمینه تلاش می کند تا مردم را دچار نا امیدی و یأس کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: « فضای مجازی قتلگاه جوانان است.»، اضافه کرد: مگر می شود یک کشور، فضای رسانه ای و مجازی را در اختیار کشور دیگری قراربدهد؟ ولی ما متاسفانه فضای رسانه‌ای را در اختیار کشورهای دیگر قرار داده ایم.

وی در پایان افزود: ما به عنوان یک فرد از خانواده نیروی انتظامی و شما به عنوان طلبه، باید تلاشمان را بیشتر کنیم، خصوصا در فضای مجازی به تولید محتوا و پخش آن درگروه های خانوادگی بپردازیم و نسبت به افزایش آگاهی مردم تلاش بیشتری انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha